|
发表于 2014-9-30 19:06:39
|
显示全部楼层
SPHINX公司的回复如下:
Witam,
Poniżej zgodnie z ustaleniami załączam treść odpowiedzi jaką chcielibyśmy umieścić pod wpisami na administrowanym przez Państwa portalu.
Jeśli w treści naszego wyjaśnienia będzie jakaś wątpliwość lub niejasność, ewentualnie uważają Państwo, że sposób odpowiedzi nie pasuje do treści zamieszczonych wpisów – bardzo proszę o kontakt, gdyż z uwagi na brak znajomości języka chińskiego i tym samym brak możliwości zapoznania się bezpośrednio z komentarzami nasza wypowiedź jest bardzo ogólna, ale liczymy, że konkretna
Uprzejmie informujemy, że opisane przez Państwa doświadczenia z restauracji Sphinx w Jankach nie są zgodne z obowiązującymi w naszej sieci restauracji standardami i zapewniamy, że dbałość o odpowiedni poziom obsługi każdego Gościa to dla nas priorytet.
Pragniemy wyjaśnić, że na podstawie otrzymanych od Państwa opinii poczyniliśmy stosowne kroki i działania w zakresie wyeliminowania podobnych sytuacji w przyszłości.
Niezależnie od podjętych działań i wyciągniętych konsekwencji w stosunku do Personelu danej restauracji, będziemy na bieżąco monitorować poziom przestrzegania standardów w zakresie profesjonalnej obsługi Gościa.
Liczymy, że powyższe działania przełożą się na wzrost Państwa satysfakcji.
Zapraszamy do odwiedzania naszych restauracji.
Zespół Sphinx Restauracje
Jeszcze raz chciałabym podziękować za kontakt z Pani strony i liczę, że nasza reakcja przyniesie oczekiwany efekt w postaci poprawy jakości obsługi Gości azjatyckich w restauracji w Jankach.
Z pozdrowieniami,
Małgorzata Włodarczyk-Fijka
Dyrektor Działu Marketingu
Sfinks Polska SA
|
|